maanantai 23. joulukuuta 2013

2 cool 4 school 2 lame 4 fame






Normaalit ihmiset on varmaan lähiaikoina tehnyt joulukortteja ja paketoinut lahjoja ja tehnyt kaikkea muuta kivaa jouluisaa mutta mä oon istunut kotona Grumpy Cat ilmeellä ja katsonut Doctor Whota ja Adventure Timea (niistä ja Homestuckista on tullut aika pelottava addiktio) Onneksi oon päässyt myös sosialisoitumaan mm. International lolita dayn merkeissä, ensimmäinen asukuva siltä miitiltä. En ole kauheasti loleillut lähiaikoina koska tuntuu että asut alkaa toistaa liikaa itseään, luovuus on ollut lomilla lolitan suhteen. Sen sijaan olen ruvennut tekemään uusia cosseja, oon aika innoissani niistä. Toteutin eilen myös ikuisen hiushaaveni, vähän tuntuu ehkä oudolta koska mulla ei ole ollut ikinä ruskeaa hiuksissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti